Bestellen, verzenden, leveren en retourneren van alle foodtainment pakketten
Foodtainment producten bestellen
1. Kies je favoriete foodtainment-product (bijv. het groentepretpakket) en voeg toe aan je winkelwagen.
2. Vul je gegevens in en betaal veilig online.
3. Je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail (herkenbaar aan het Spoony-logo).
4. Wij maken je bestelling meteen verzendklaar.
5. Je bestelling komt door de brievenbus. Bij een groter pakket bellen we aan!
Levering
Bezorging vindt plaats van dinsdag t/m zaterdag in heel Nederland. De exacte leverdatum en het tijdstip vind je terug in je track & trace.
Past je bestelling door de brievenbus? Dan hoef je er niet voor thuis te blijven. Is je bestelling te groot voor de brievenbus? Dan dient er iemand aanwezig te zijn om het pakket aan te nemen.
Ben je niet thuis? Dan probeert de bezorger het pakket bij de buren af te leveren. Je ontvangt altijd een kaartje in de brievenbus met daarop het afleveradres. Lukt dit niet, dan wordt je pakket meegenomen en volgt er een nieuw bezorgmoment.
Bezorgwijze & in ontvangst nemen
Past je bestelling door de brievenbus? Dan hoef je er niet voor thuis te blijven. Is je bestelling te groot voor de brievenbus? Dan dient er iemand aanwezig te zijn om het pakket aan te nemen.Ben je niet thuis? Dan probeert de bezorger het pakket bij de buren af te leveren. Je ontvangt altijd een kaartje in de brievenbus met daarop het afleveradres. Lukt dit niet, dan wordt je pakket meegenomen en volgt er een nieuw bezorgmoment.
Verzendkosten
De verzendkosten zijn €4,95.
Retourbeleid
Voor consumentenbestellingen van foodtainment-producten geldt: wil je om een bepaalde reden retourneren? Neem dan contact met ons op via webshop@spoony.nl of via WhatsApp: 085 - 273 54 35. Samen kijken we naar de beste oplossing voor jouw situatie.
Bestelling niet in orde of beschadigd
Is je bestelling beschadigd aangekomen? Maak duidelijke foto’s van de producten en stuur deze samen met je bestelnummer naar webshop@spoony.nl of via WhatsApp op 085 - 273 54 35. Wij bekijken elke situatie zorgvuldig en zorgen altijd voor een passende oplossing. Indien nodig sturen we de beschadigde producten kosteloos opnieuw naar je toe.