Bestellen, verzenden, leveren en retourneren van maaltijden

Maaltijden bestellen

In onze webshop kies je eenvoudig de maaltijden die je lekker vindt en voeg je ze toe aan je winkelwagen. Tijdens het afrekenen vul je je gegevens in, selecteer je de gewenste leverdatum en betaal je veilig online. Je ontvangt direct een bevestiging per e-mail, waarna wij meteen aan de slag gaan om je bestelling vers en gekoeld verzendklaar te maken. Zo worden de maaltijden vers en gekoeld bij jou thuisbezorgd.

Levering

Wij bezorgen van dinsdag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur in heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. De avond vóór de bezorging ontvang je per e-mail een bevestiging met het tijdslot, zodat je weet wanneer je je bestelling kunt verwachten. Lukt het onverhoopt niet om op de gekozen dag te leveren? Dan nemen wij natuurlijk contact met je op om samen een passend aflevermoment af te spreken.

Bezorgwijze & in ontvangst nemen

Onze chauffeur overhandigt de gekoelde maaltijden altijd persoonlijk. Zo kunnen we de versheid en voedselveiligheid garanderen. Controleer bij ontvangst of je bestelling compleet is met behulp van de pakbon (deze vind je meestal aan de zijkant van de doos).

Zet de maaltijden daarna direct in de koelkast*. Op die manier blijven ze goed gekoeld en kunnen jullie er zeker van zijn dat de kwaliteit en voedselveiligheid behouden blijven.

Ben je niet aanwezig bij de eerste bezorgpoging? Dan neemt de chauffeur de maaltijden mee terug om de versheid te garanderen. In overleg plannen we een nieuwe bezorgafspraak. Voor deze tweede levering rekenen we opnieuw de reguliere bezorgkosten. Bij vertraging kun je via de live track & trace precies volgen hoe laat de chauffeur bij je arriveert.

*Tip voor optimale versheid: om de kwaliteit van onze maaltijden zo goed mogelijk te behouden, raden we aan je koelkast in te stellen op 4 °C. Zo blijven de maaltijden perfect gekoeld, ook wanneer de koelkast overdag regelmatig open en dicht gaat. Zorg er in ieder geval voor dat de temperatuur nooit boven de 7 °C komt, zodat de versheid en voedselveiligheid altijd gegarandeerd blijven.

Track & trace

De avond vóór de levering ontvang je een bevestigingsmail met het tijdslot waarin jouw bestelling wordt bezorgd. In deze mail vind je ook de contactgegevens van de koeriersdienst, zodat je bij vragen direct contact kunt opnemen. Op de dag van levering sturen we je in de ochtend een tweede e-mail met een live track & trace-link. Via deze link volg je eenvoudig de chauffeur en zie je precies hoe laat jouw bestelling arriveert.

Retourbeleid

Onze maaltijden worden dagvers en gekoeld bereid, zodat jouw kind altijd kan genieten van de beste kwaliteit en smaak. Omdat het om bederfelijke producten gaat, kunnen we ze na levering helaas niet retour nemen. Dit is belangrijk om de veiligheid en versheid van het eten te garanderen. Heb je vragen of is er iets mis met je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.

Bestelling niet in orde of beschadigd

Is er iets niet in orde met je bestelling, bijvoorbeeld een verkeerde maaltijd of een product dat niet goed gekoeld is aangekomen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via welkom@spoony.nl of stuur ons een WhatsApp-bericht via 085 - 273 54 35. Samen kijken we graag naar de beste oplossing voor jouw situatie.